SocialTrends.pl
seo search engine optimization

Audyty sklepów i stron internetowych – Audyty SEO – Techniczne SEO

Dla kogo jest audyt SEO

Usługa audytu SEO skierowana jest do:

  • Właścicieli sklepów internetowych, małych i dużych, którzy chcą zwiększyć sprzedaż poprzez wzrost widoczności sklepu w wynikach organicznych Google.
  • Właścicieli startupów, z działającą już stroną lub w fazie budowy, którzy chcą sprawdzić stan optymalizacji SEO i rozwiązań technologicznych, jak również skonsultować lub poznać optymalne rozwiązania i strategie dostosowane do ich startupu.
  • Właścicieli stron firmowych, zarówno małych wizytówek firmowych ukierunkowanych lokalnie, regionalnie, jak również rozbudowanych stron firmowych/sprzedażowych działających na terenie całej Polski lub w zakresie międzynarodowym.
  • Właścicieli portali, serwisów informacyjnych, serwisów ogłoszeniowych, którzy chcą nie tylko sprawdzić stan optymalizacji SEO, ale również poznać optymalne strategie w zakresie rozbudowy strony pod kątem generowania ruchu z wyników organicznych Google.
  • Właścicieli blogów, zarówno firmowych jak i prowadzonych hobbystycznie, którzy chcą sprawdzić stan SEO bloga, poznać strategie promocji dopasowane do branży, w której działają, jak również uzyskać pomoc w zakresie migracji bloga z bezpłatnej platformy (np. WordPress.com, Blogspot.com) na własny hosting, z własną domeną.
  • Właścicieli stron o charakterze edukacyjnym, stron non-profit, stron pożytku publicznego, które chcą uzyskać konkretne informacje w zakresie optymalizacji SEO.
  • Dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych i stron WWW, którzy potrzebują wsparcia z zakresu technicznego SEO.

Kto będzie przeprowadzał audyt SEO

Mariusz Kołacz – specjalizacja SEO dla e-commerce. Znam techniczne SEO od podszewki, tworzę programy SEO, optymalizuję sklepy i strony internetowe, tworzę również narzędzia wspomagające pozyskiwanie danych do kampanii SEO. Wykonywałem złożone audyty SEO dla takich sklepów i serwisów internetowych jak: Empik.com, KoszuleKup.pl, TaakiPrezent.pl, Holidon.pl, Pit-Format.pl, AppleCenter.pl – łącznie przez ostatnie lata wykonanych ponad 260 audytów SEO oraz ponad 1000 audytów profilu linków przychodzących, które stanowią element każdego kompleksowego audytu SEO lub realizowane są w ramach odrębnej dedykowanej usługi. Audyty profilu linków zostaną omówione w odrębnym dziale.

Ile trwa przygotowanie audytu SEO

Czas realizacji audytu SEO zależy od jego złożoności, wielkości sklepu internetowego (strony internetowej), ilości danych do przeanalizowania (jak również czasu potrzebnego na zebranie wszystkich niezbędnych danych). Dla średnich i dużych sklepów internetowych, jak również dla sklepów i stron, gdzie są warianty wielojęzyczne, czas realizacji audytu wynosi od 21 do 28 dni roboczych. W przypadku mniejszych sklepów od 14 do 21. Dlaczego nie 7 dni? Ponieważ…

  • Audytów SEO nigdy nie zlecam podwykonawcom. Zawsze przeprowadzam je osobiście. Audyt to kluczowy element strategii SEO i powinien zostać przeprowadzony w 100% przez doświadczoną osobę, która „z niejednego pieca chleb jadła”.
  • Audyt SEO to nie sprint, w którym liczy się szybkość wykonania zadania. Istotna jest dokładność i sprawdzenie każdego elementu strony internetowej.
  • Nie wykonuje audytów na przysłowiowe „odwal się”. Dostajesz konkrety, które możesz wykorzystać podczas optymalizacji SEO sklepu lub strony.
  • Każdy audyt podzielony jest na 2 lub 3 części (w zależności od konkretnego przypadku). Audyty SEO również są dopasowywane do potrzeb mojego klienta, co powoduje, że trzeba sprawdzić dodatkowe niestandardowe dane, co może zająć więcej czasu.

Jeżeli jesteś zainteresowany usługą audytu SEO zachęcam do kontaktu. Pracuję jako Freelancer – nie przyjmuję więcej zleceń, niż mogę wykonać, dlatego może się zdarzyć, że gdy skontaktujesz się ze mną, wszystkie wolne terminy w danym miesiącu będą już zajęte i nie będę mógł przeprowadzić dla Ciebie audytu na przysłowiowe „już”. Jeżeli jednak zależy Ci na precyzji, a czas jest kwestią drugorzędną, zachęcam do kontaktu. Jako Freelancer rozliczam się z klientami w oparciu o faktury VAT.

Przejdź do formularza kontaktowego

Dane kontaktowe:

Mariusz Kołacz / Telefon: +48 728 817 465 / E-mail: kontakt@socialtrends.pl

Pracuje na terenie całej Polski: Warszawa (mazowieckie), Kraków (małopolskie), Łódź (łódzkie), Wrocław (dolnośląskie), Poznań (wielkopolskie), Gdańsk (pomorskie),  Szczecin (zachodniopomorskie), Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie), Lublin (lubelskie), Katowice (śląskie).

Obsługuje rynki: Polska (PL), Irlandia (IE), Wielka Brytania (GB).

Wspierane języki: Polski, Angielski.

Dane zawarte w opisie są aktualne na dzień 17.02.2018

Mariusz Kołacz

Marketingiem internetowym zajmuje się od 2008 roku, a informatyką i nowymi technologiami od ponad 15 lat. Tworzę narzędzia marketingowe, piszę teksty, a po godzinach lubię przeczytać dobrą książkę z zakresu medycyny lub parapsychologii. Dowiedz się, jak możesz rozwinąć swój biznes korzystając z SEO, SEM, Social Media oraz automatyzacji marketingu.