Nadmierna ilość ubrań w szafie zdecydowanie nie sprzyja zachowaniu porządku. Mimo to, najczęściej nie decydujemy się na wyrzucenie niepotrzebnych rzeczy, kierując się starą zasadą: „kiedyś jeszcze się...
eCommerce Marketing - Marketing w sklepach internetowych
Co to jest e-Commerce Marketing?
Najpopularniejsze: e-Commerce Marketing
Marketing dla sklepów internetowych
Najpopularniejsze artykuły w kategorii: e-Commerce Marketing - Marketing w sklepach internetowych. W tej sekcji znajdziesz publikacje, które były najchętniej oglądane i komentowane przez czytelników.
Jak wybrać dobry serwer pod sklep internetowy lub stronę firmową?
Wybór odpowiedniego serwera to jedna z kluczowych decyzji, jaką musi podjąć przyszły właściciel strony internetowej. Na początkowym etapie działalności, pod uwagę brane są przede wszystkim generowane koszty. To...
Zdjęcia do sklepu internetowego – skąd brać zdjęcia lub jak je samodzielnie zrobić
Zdjęcia produktowe odgrywają niezwykle istotną rolę w sklepie internetowym. Ich zadaniem nie jest wyłącznie przyciągnięcie uwagi kupującego, ale także wspomaganie procesu pozycjonowania. Nie można bowiem zapomnieć, że...
Backup strony WWW lub e-sklepu. Lepiej pomyśl o tym już teraz!
Kopia zapasowa to jeden z filarów Twojej strony internetowej czy e-sklepu. Na pewno nie chcesz lekceważyć tego tematu – brak backupu może oznaczać dla Ciebie mnóstwo problemów. Jak zabezpieczyć się przed taką...
Niezabezpieczone pobieranie haseł będzie powodować wyświetlanie ostrzeżeń
Od wczoraj za pośrednictwem narzędzia Google Search Console do właścicieli sklepów internetowych rozsyłane są powiadomienia, z których dowiadujemy się, że z początkiem roku w przeglądarce Chrome (od wersji 56) strony...
eCommerce Trends 2020 - Kanały generujące e-sprzedaż
Wszystkie: eCommerce Marketing
Artykuły sponsorowane – czym są i jakie dają korzyści?
W czasach, w których użytkownicy sieci z każdej strony są atakowani mniej lub bardziej subtelnymi reklamami, coraz trudniej przyciągnąć ich uwagę. Nic w tym dziwnego. Okna pop-up, banery ingerujące w strukturę treści...
Zdjęcia do sklepu internetowego – skąd brać zdjęcia lub jak je samodzielnie zrobić
Zdjęcia produktowe odgrywają niezwykle istotną rolę w sklepie internetowym. Ich zadaniem nie jest wyłącznie przyciągnięcie uwagi kupującego, ale także wspomaganie procesu pozycjonowania. Nie można bowiem zapomnieć, że...
Pomysły na biznes internetowy dla młodej mamy – jak zarabiać na własnej pasji?
Powrót do pracy po porodzie może okazać się niemałym wyzwaniem, zwłaszcza że wolne miejsce w żłobku to w obecnej rzeczywistości dobro deficytowe. Na szczęście, e-biznes znacząco ułatwia znalezienie kompromisu między...
Formy płatności w sklepach internetowych – popularne płatności w e-commerce
W sektorze e-commerce panuje ogromna konkurencja. Sklepy internetowe muszą walczyć o klienta na każdym polu, nie tylko asortymentem i cenami. Jednym z czynników, które mogą zadecydować o finalizacji transakcji, jest...
Sprzedaż książek używanych przez Internet – jak i gdzie to zrobić?
Książki należą do wąskiego grona towarów, które nie dezaktualizują się nigdy. Bez względu na rok wydania, każdy tytuł znajdzie spore grono osób, które chętnie po niego sięgną. Domowa biblioteka prezentuje się tym...
Sprzedaż używanych ubrań przez Internet – gdzie sprzedać niepotrzebne rzeczy?
Nadmierna ilość ubrań w szafie zdecydowanie nie sprzyja zachowaniu porządku. Mimo to, najczęściej nie decydujemy się na wyrzucenie niepotrzebnych rzeczy, kierując się starą zasadą: „kiedyś jeszcze się...
Sprzedaż rękodzieła w Internecie – jak zacząć?
Nie ulega wątpliwości, że tworzenie rękodzieła to wyjątkowo interesujące hobby, na którym zupełnie przy okazji można dobrze zarobić. Nie brakuje przecież osób zainteresowanych zakupem wyrobów handmade i nic dziwnego...
Jak pakować produkty w sklepie internetowym – dobre praktyki
Właściwe pakowanie produktów to jeden z kluczowych czynników, składających się na sprawne funkcjonowanie sklepów internetowych. Wbrew pozorom, jest to skomplikowany i złożony proces, a błędy popełnione na etapie...
Jak poprawić szybkość ładowania strony internetowej lub sklepu
Szybkość ładowania strony należy do kluczowych czynników, składających się na UX, czyli user experience. Witryny, które ładują się zbyt długo, generują znaczny współczynnik odrzuceń, ale to jeszcze nie wszystko. Należy...
Backup strony WWW lub e-sklepu. Lepiej pomyśl o tym już teraz!
Kopia zapasowa to jeden z filarów Twojej strony internetowej czy e-sklepu. Na pewno nie chcesz lekceważyć tego tematu – brak backupu może oznaczać dla Ciebie mnóstwo problemów. Jak zabezpieczyć się przed taką...
Jak wybrać dobry serwer pod sklep internetowy lub stronę firmową?
Wybór odpowiedniego serwera to jedna z kluczowych decyzji, jaką musi podjąć przyszły właściciel strony internetowej. Na początkowym etapie działalności, pod uwagę brane są przede wszystkim generowane koszty. To...
Jak skutecznie rozwinąć sprzedaż w sklepie internetowym – niezawodne sposoby na zwiększenie zysków
Zdaniem ekspertów, rynek e-commerce należy do najbardziej perspektywicznych. Nic dziwnego. Sklepy internetowe działają przecież przez całą dobę i obce są im ograniczenia terytorialne. Skuszeni perspektywą wysokich...