E-commerce marketing – Marketing w sklepach internetowych

Poniżej znajdziesz listę artykułów, poradników, przewodników związanych z e-commerce - marketingiem w sklepach internetowych. Dzięki zawartej tutaj wiedzy poprawisz widoczność swojego sklepu internetowego w wyszukiwarce Google, wyeliminujesz błędy związane z procesami zakupowymi, poznasz czynniki hamujące sprzedaż on-line, usprawnisz komunikację oraz obsługę klientów, jeżeli startujesz z e-sklepem, wyeliminujesz kluczowe błędy i zwiększysz swoje szanse na odniesienie sukcesu w sprzedaży on-line.

Najnowsze: E-commerce marketing

W tej sekcji znajdziesz najnowsze artykuły opublikowane w kategorii: E-commerce marketing - Marketing w sklepach internetowych. Chcesz zaproponować temat artykułu? Skontaktuj się ze mną!

Co to jest e-commerce marketing?

E-commerce marketing można zdefiniować jako szereg działań mających na celu skierowanie ruchu do sklepu internetowego (strony prowadzącej sprzedaż on-line) i przekonanie użytkowników do zakupu produktu lub usługi. Każdy z procesów jest kluczowy i może przesądzić o sukcesie lub porażce. W e-commerce marketingu występuje efekt synergii, gdzie wszystkie elementy w strategii wzajemnie na siebie oddziałując przynoszą lepsze efekty, aniżeli suma oddzielnych poszczególnych działań, dlatego tak istotne jest kompleksowe podejście, zarówno w obszarach odpowiedzialnych za pozyskiwanie klientów, jak również w odniesieniu do on-page, czy też do komunikacji marketingowej e-sklepu.

Najpopularniejsze: E-commerce marketing

Najpopularniejsze artykuły w kategorii: E-commerce marketing - Marketing w sklepach internetowych. W tej sekcji znajdziesz publikacje, które były najczęściej oglądane przez czytelników.

Jaki hosting pod sklep internetowy

Czytelnicy bardzo często pytają „jaki hosting pod sklep internetowy”, „który hosting będzie lepszy”. Wybór szybkiego hostingu pod sklep internetowy to kluczowa rzecz, szczególnie dla startupów, które muszą liczyć każdy grosz,

eCommerce Trends 2017 – Kanały generujące e-sprzedaż

Podstawą działania każdego sklepu internetowego jest sprzedaż, stąd też głównym zadaniem kanałów marketingowych jest zwiększenie sprzedaży. Najnowsze badania branży e-commerce (Custora eCommerce Pulse) pokazują, że wśród kanałów generujących sprzedaż prym wiodą wyszukiwarki internetowe (Organic search) - 21,8% udziału, na drugim miejscu Paid search z 19,9% udziałem (między innymi AdWords, Bing Ads), kolejne miejsca zajmują e-mail marketing z 19,8% udziałem, marketing afiliacyjny (11,4%), media społecznościowe mają zaledwie 2,1% udziału, jednak z bardzo optymistyczną tendencją wzrostową, na końcu są reklamy banerowe (0,9%), pozostałe niesklasyfikowane kanały stanowią 5,2% udziału w generowaniu sprzedaży. Warto jeszcze wspomnieć, że liczba zamówień z urządzeń typu Desktop stale maleje (69,2%), zwiększa się udział urządzeń mobilnych, który aktualnie wynosi 30,4%, przy czym udział tabletów systematycznie spada, prawdopodobnie wskutek wchodzenia na rynek nowych smartfonów o dużej przekątnej ekranu, które z powodzeniem zastępują użytkownikom urządzenia typu tablet. Dla rynku e-commerce w Polsce w 2017 roku są świetne perspektywy rozwoju, za sprawą korzystnych uwarunkowań w przepisach utrzymanie dynamiki wzrostu jest czystą formalnością.

Losowe: E-commerce marketing

Poniżej znajdziesz losowo wybrane artykuły z kategorii: E-commerce marketing - Marketing w sklepach internetowych. Jeżeli chcesz wyświetlić więcej artykułów z tej kategorii, użyj wyszukiwarki wpisując nazwę kategorii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij