Jak pakować produkty w sklepie internetowym – dobre praktyki

Właściwe pakowanie produktów to jeden z kluczowych czynników, składających się na sprawne funkcjonowanie sklepów internetowych. Wbrew pozorom, jest to skomplikowany i złożony proces, a błędy popełnione na...

Artykuły sponsorowane – czym są i jakie dają korzyści?

W czasach, w których użytkownicy sieci z każdej strony są atakowani mniej lub bardziej subtelnymi reklamami, coraz trudniej przyciągnąć ich uwagę. Nic w tym dziwnego. Okna pop-up, banery ingerujące w strukturę...

Jak poprawić szybkość ładowania strony internetowej lub sklepu

Szybkość ładowania strony należy do kluczowych czynników, składających się na UX, czyli user experience. Witryny, które ładują się zbyt długo, generują znaczny współczynnik odrzuceń, ale to jeszcze nie...

eCommerce Marketing - Marketing w sklepach internetowych

Poniżej znajdziesz listę artykułów, poradników, przewodników w kategorii: eCommerce Marketing - Marketing w sklepach internetowych. Dzięki zawartej tutaj wiedzy poprawisz widoczność swojego sklepu internetowego w wyszukiwarce Google, wyeliminujesz błędy związane z procesami zakupowymi, poznasz czynniki hamujące sprzedaż on-line, usprawnisz komunikację oraz obsługę klientów, jeżeli startujesz z e-sklepem, wyeliminujesz kluczowe błędy i zwiększysz swoje szanse na odniesienie sukcesu w sprzedaży on-line. Chcesz zaproponować temat artykułu? Skontaktuj się ze mną!

Najnowsze: eCommerce Marketing

Reklama sklepu zoologicznego w Internecie

Sklep zoologiczny to dobry, ale wymagający pomysł na biznes. Rynek artykułów dla sympatycznych pupili jest mocno nasycony, więc każdy przedsiębiorca w tej branży działa w warunkach silnej konkurencji. Z drugiej strony...

Jak otworzyć własny sklep odzieżowy?

Sklep odzieżowy może okazać się całkiem intratnym pomysłem na biznes. Ubrania to przecież dobro pierwszej potrzeby, więc teoretycznie taka działalność powinna cieszyć się dużym zainteresowaniem. Trzeba jednak wiedzieć...

Co to jest e-Commerce Marketing?

E-commerce marketing można zdefiniować jako szereg działań mających na celu skierowanie ruchu do sklepu internetowego (strony prowadzącej sprzedaż on-line) oraz przekonanie użytkowników do zakupu produktu lub usługi. Każdy etap jest kluczowy i może przesądzić o sukcesie lub porażce. W e-commerce marketingu występuje efekt synergii, gdzie wszystkie elementy w strategii wzajemnie na siebie oddziałując przynoszą lepsze efekty, aniżeli suma oddzielnych poszczególnych działań, dlatego tak istotne jest kompleksowe podejście, zarówno w obszarach odpowiedzialnych za pozyskiwanie klientów, jak również w odniesieniu do on-page, czy też do komunikacji marketingowej e-sklepu.

Najpopularniejsze: e-Commerce Marketing

Marketing dla sklepów internetowych

Najpopularniejsze artykuły w kategorii: e-Commerce Marketing - Marketing w sklepach internetowych. W tej sekcji znajdziesz publikacje, które były najchętniej oglądane i komentowane przez czytelników.

Jak otworzyć własny sklep odzieżowy?

Sklep odzieżowy może okazać się całkiem intratnym pomysłem na biznes. Ubrania to przecież dobro pierwszej potrzeby, więc teoretycznie taka działalność powinna cieszyć się dużym zainteresowaniem. Trzeba jednak wiedzieć...

eCommerce Trends 2020 - Kanały generujące e-sprzedaż

Podstawą działania każdego sklepu internetowego jest sprzedaż, stąd też głównym zadaniem kanałów marketingowych jest zwiększenie sprzedaży. Najnowsze badania branży e-commerce (Custora eCommerce Pulse) pokazują, że wśród kanałów generujących sprzedaż prym wiodą wyszukiwarki internetowe (Organic search) - 21,8% udziału, na drugim miejscu Paid search z 19,9% udziałem (między innymi AdWords, Bing Ads), kolejne miejsca zajmują e-mail marketing z 19,8% udziałem, marketing afiliacyjny (11,4%), media społecznościowe mają zaledwie 2,1% udziału, jednak z bardzo optymistyczną tendencją wzrostową, na końcu są reklamy banerowe (0,9%), pozostałe niesklasyfikowane kanały stanowią 5,2% udziału w generowaniu sprzedaży. Warto jeszcze wspomnieć, że liczba zamówień z urządzeń typu Desktop stale maleje (69,2%), zwiększa się udział urządzeń mobilnych, który aktualnie wynosi 30,4%, przy czym udział tabletów systematycznie spada, prawdopodobnie wskutek wchodzenia na rynek nowych smartfonów o dużej przekątnej ekranu, które z powodzeniem zastępują użytkownikom urządzenia typu tablet. Dla rynku e-commerce w Polsce w 2020 roku są świetne perspektywy rozwoju, za sprawą korzystnych uwarunkowań w przepisach utrzymanie dynamiki wzrostu jest czystą formalnością.

Wszystkie: eCommerce Marketing

Reklama sklepu zoologicznego w Internecie

Sklep zoologiczny to dobry, ale wymagający pomysł na biznes. Rynek artykułów dla sympatycznych pupili jest mocno nasycony, więc każdy przedsiębiorca w tej branży działa w warunkach silnej konkurencji. Z drugiej strony...

Jak otworzyć własny sklep odzieżowy?

Sklep odzieżowy może okazać się całkiem intratnym pomysłem na biznes. Ubrania to przecież dobro pierwszej potrzeby, więc teoretycznie taka działalność powinna cieszyć się dużym zainteresowaniem. Trzeba jednak wiedzieć...

Nazwa domeny a pozycjonowanie sklepu internetowego

Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że proces pozycjonowania sklepu internetowego rozpoczyna się już na etapie planowania. Należy bowiem podkreślić, że wybór domeny jest bardzo istotną kwestią dla algorytmów...