eCommerce Marketing - Marketing w sklepach internetowych

Poniżej znajdziesz listę artykułów, poradników, przewodników w kategorii: eCommerce Marketing - Marketing w sklepach internetowych. Dzięki zawartej tutaj wiedzy poprawisz widoczność swojego sklepu internetowego w wyszukiwarce Google, wyeliminujesz błędy związane z procesami zakupowymi, poznasz czynniki hamujące sprzedaż on-line, usprawnisz komunikację oraz obsługę klientów, jeżeli startujesz z e-sklepem, wyeliminujesz kluczowe błędy i zwiększysz swoje szanse na odniesienie sukcesu w sprzedaży on-line. Chcesz zaproponować temat artykułu? Skontaktuj się ze mną!

Najnowsze: eCommerce Marketing

Co to jest e-Commerce Marketing?

E-commerce marketing można zdefiniować jako szereg działań mających na celu skierowanie ruchu do sklepu internetowego (strony prowadzącej sprzedaż on-line) oraz przekonanie użytkowników do zakupu produktu lub usługi. Każdy etap jest kluczowy i może przesądzić o sukcesie lub porażce. W e-commerce marketingu występuje efekt synergii, gdzie wszystkie elementy w strategii wzajemnie na siebie oddziałując przynoszą lepsze efekty, aniżeli suma oddzielnych poszczególnych działań, dlatego tak istotne jest kompleksowe podejście, zarówno w obszarach odpowiedzialnych za pozyskiwanie klientów, jak również w odniesieniu do on-page, czy też do komunikacji marketingowej e-sklepu.

Najpopularniejsze: e-Commerce Marketing

Marketing dla sklepów internetowych

Najpopularniejsze artykuły w kategorii: e-Commerce Marketing - Marketing w sklepach internetowych. W tej sekcji znajdziesz publikacje, które były najchętniej oglądane i komentowane przez czytelników.

eCommerce Trends 2020 - Kanały generujące e-sprzedaż

Podstawą działania każdego sklepu internetowego jest sprzedaż, stąd też głównym zadaniem kanałów marketingowych jest zwiększenie sprzedaży. Najnowsze badania branży e-commerce (Custora eCommerce Pulse) pokazują, że wśród kanałów generujących sprzedaż prym wiodą wyszukiwarki internetowe (Organic search) - 21,8% udziału, na drugim miejscu Paid search z 19,9% udziałem (między innymi AdWords, Bing Ads), kolejne miejsca zajmują e-mail marketing z 19,8% udziałem, marketing afiliacyjny (11,4%), media społecznościowe mają zaledwie 2,1% udziału, jednak z bardzo optymistyczną tendencją wzrostową, na końcu są reklamy banerowe (0,9%), pozostałe niesklasyfikowane kanały stanowią 5,2% udziału w generowaniu sprzedaży. Warto jeszcze wspomnieć, że liczba zamówień z urządzeń typu Desktop stale maleje (69,2%), zwiększa się udział urządzeń mobilnych, który aktualnie wynosi 30,4%, przy czym udział tabletów systematycznie spada, prawdopodobnie wskutek wchodzenia na rynek nowych smartfonów o dużej przekątnej ekranu, które z powodzeniem zastępują użytkownikom urządzenia typu tablet. Dla rynku e-commerce w Polsce w 2020 roku są świetne perspektywy rozwoju, za sprawą korzystnych uwarunkowań w przepisach utrzymanie dynamiki wzrostu jest czystą formalnością.

Wszystkie: eCommerce Marketing

Sprzedaż rękodzieła w Internecie – jak zacząć?

Nie ulega wątpliwości, że tworzenie rękodzieła to wyjątkowo interesujące hobby, na którym zupełnie przy okazji można dobrze zarobić. Nie brakuje przecież osób zainteresowanych zakupem wyrobów handmade i nic dziwnego...