Jak pakować produkty w sklepie internetowym – dobre praktyki

Właściwe pakowanie produktów to jeden z kluczowych czynników, składających się na sprawne funkcjonowanie sklepów internetowych. Wbrew pozorom, jest to skomplikowany i złożony proces, a błędy popełnione na...

Artykuły sponsorowane – czym są i jakie dają korzyści?

W czasach, w których użytkownicy sieci z każdej strony są atakowani mniej lub bardziej subtelnymi reklamami, coraz trudniej przyciągnąć ich uwagę. Nic w tym dziwnego. Okna pop-up, banery ingerujące w strukturę...

Jak poprawić szybkość ładowania strony internetowej lub sklepu

Szybkość ładowania strony należy do kluczowych czynników, składających się na UX, czyli user experience. Witryny, które ładują się zbyt długo, generują znaczny współczynnik odrzuceń, ale to jeszcze nie...

Wszystkie: eCommerce Marketing

Sprzedaż rękodzieła w Internecie – jak zacząć?

Nie ulega wątpliwości, że tworzenie rękodzieła to wyjątkowo interesujące hobby, na którym zupełnie przy okazji można dobrze zarobić. Nie brakuje przecież osób zainteresowanych zakupem wyrobów handmade i nic dziwnego...

Jak otworzyć sklep internetowy w 2022 roku

Polski rynek e-commerce osiąga coraz lepsze wyniki. Dynamiczny wzrost sprzedaży internetowej można było zaobserwować jeszcze przed 2020 rokiem, ale mówiąc o rozwoju handlu zdalnego, nie można nie wspomnieć, że tendencja...

Jak wydrukować list przewozowy DHL, InPost, DPD, GLS

Niemal powszechny dostęp do sieci znacząco zmienił oblicze handlu. Ograniczenia terytorialne straciły na aktualności – nie opuszczając komfortowej przestrzeni własnego domu, możemy sprzedawać na całym świecie...