SocialTrends.pl
kobieta przy laptopie

Forum Marketingu Internetowego – Dyskusje o narzędziach SEO SEM Social Media

Forum porusza problematykę marketingu internetowego i ukierunkowane jest na narzędzia marketingowe oraz usługi, które mogą pomóc w rozwoju biznesu. Na grupie rozwiązujemy problemy związane z narzędziami SEO, SEM, Social Media oraz wymieniamy się informacjami z obszaru marketingu. Przed wysłaniem wniosku o przyjęcie, przeczytaj zasady grupy. Poniższe zasady mają na celu zapewnić wysoki poziom merytoryczny na forum oraz zapewnić dostęp do najlepszych informacji z zakresu marketingu internetowego i narzędzi wspomagających rozwój biznesu. Uczestnictwo w grupie jest bezpłatne.

Dołącz do grupy

Forum Marketingu Internetowego – Narzędzia marketingowe – Narzędzia SEO/SEM/Social Media jest grupą zamkniętą, dostęp do grupy przyznawany jest wybranym użytkownikom, którzy pomyślnie przeszli proces moderacji. Administratorzy i moderatorzy forum nie pobierają i nigdy nie będą pobierać żadnych opłat za dostęp do grupy.

W grupie nie zamieszczamy:

  • Ogłoszeń o pracę, kupię, zlecę, sprzedam itp. chyba że ogłoszenie dotyczy kupna/sprzedaży narzędzia lub zlecenia dla freelancerów potrzebnych do obsługi narzędzia. Oferty o pracę w marketingu należy zamieszczać w innych grupach do tego przeznaczonych.
  • Postów, które były wcześniej zamieszczane w innych grupach.
  • Informacji o narzędziach, które wprowadzają w błąd tzw. fake tools i/lub narzędzi, które łamią prawa autorskie i/lub które w Polsce są nielegalne.
  • Odnośników do artykułów, które w chwili sprawdzenia prowadzą do stron uznanych za niebezpieczne (opierając się na wskazaniach Safe Browsing).
  • Postów z prośbami o kupony AdWords (udostępniane są nieodpłatnie przez Google, nie ma potrzeby pisać postów z prośbami o kupony).
  • Unikamy również publikowania wpisów kompletnie nie związanych z tematyką grupy.

Na forum chętnie publikujemy:

  • Informacje o promocjach, rabatach, ofertach specjalnych, zniżkach dotyczące narzędzi bądź usług związanych z szeroko rozumianym marketingiem internetowym.
  • Poradniki jak korzystać z danych narzędzi.
  • Wywiady z autorami narzędzi.
  • Poradniki dla startup’ów, które poruszają tematykę wykorzystania narzędzi w biznesie.
  • Artykuły i posty, które mogą dać prawdziwą wartość użytkownikom grupy.

Jeżeli jesteś autorem narzędzia, ale nie chcesz samodzielnie opublikować postu w grupie, napisz do mnie. Jeśli promocja będzie ciekawa, opublikuję ją.

W grupie mogą także pojawić się oferty specjalne tylko dla uczestników grupy, na przykład z dostępem do testowych, niejawnych wersji narzędzi.

Obserwowanie forum

Jeżeli nie chcesz brać udziału w dyskusjach, ale chcesz mieć dostęp do najnowszych informacji z grupy o rabatach, promocjach na narzędzia, skonfiguruj obserwowanie grupy jak na poniższym zrzucie ekranu (Powiadomienia => Wszystkie posty).

Powiadomienia z grupy na Facebooku
Forum na Facebooku – Ustawienia powiadomień

Po przejściu do grupy kliknij Powiadomienia, a następnie wybierz:

Wszystkie posty – jeżeli nie chcesz przegapić żadnego wpisu (ważne, gdy chcesz upolować promocję na aplikację, narzędzie, hosting),

Wyróżnione zdarzenia – posty lub komentarze zamieszczone przez Twoich znajomych lub posty, które Facebook wybrał jako potencjalnie interesujące. Posty na Twojej tablicy pojawią się w zależności od Twoich zainteresowań i poziomu zaangażowania na grupie. Czym mniejszy poziom zaangażowania, tym mniej informacji z grupy otrzymasz, w tym informacji o promocjach i ciekawych rabatach.

Posty znajomych – zostaniesz powiadomiony wyłącznie, gdy któryś z Twoich znajomych opublikuje wpis w grupie. W przypadku, gdy w krótkim okresie czasu w grupie pojawi się więcej postów znajomych, otrzymasz jedynie niektóre powiadomienia na swojej tablicy.

Powiadomienia o nowym postach w całości realizowane są przez wewnętrzny mechanizm Facebooka.

Dodatkowe informacje

Ze względu na dużą ilość spamu na Facebooku większość postów w grupie jest moderowana, a konta przed przyjęciem sprawdzane w ogólnodostępnych narzędziach. Administracja forum/grupy nie ponosi odpowiedzialności za treści i komentarze publikowane przez użytkowników. Treści lub komentarze użytkowników są ich prywatnym, często subiektywnym poglądem w danej materii. Jeżeli zauważyłeś/zauważyłaś treści lub komentarze niezgodne z regulaminem, proszę kontaktować się bezpośrednio z administracją grupy najlepiej poprzez Messenger.

Rozpatrywanie wniosków

Użytkownicy z kontami stworzonymi w ostatnich 12 miesiącach nie będą przyjmowani do grupy (wiek konta liczony od momentu wysłania wniosku o przyjęcie). Wyjątek stanowi sytuacja, gdy administrator lub moderator grupy zna użytkownika osobiście, na przykład ze szkolenia, konferencji lub eventu, wówczas taki wniosek może zostać zaakceptowany. Konta, które mają staż mniejszy niż 2 lata statystycznie produkują najwięcej spamu w grupach, dlatego te najmłodsze 12 miesięczne nie będą przyjmowane poza sporadycznymi wyjątkami, o których wyżej wspomniano.

Do grupy nie będą przyjmowani użytkownicy, których profil budzi wątpliwości co do autentyczności lub w przypadku, gdy profil został oflagowany jako spamowy, na Facebooku, bądź w ogólnodostępnych narzędziach używanych do sprawdzenia profilu użytkownika.

Podczas składania wniosku dostępne są pytania. Mają one na celu już na starcie wyeliminować część kont spamowych. Nie jest wymagana odpowiedź na pytania, jednak brak odpowiedzi wydłuży czas rozpatrywania wniosku. Udzielenie odpowiedzi na pytania nie jest równoznaczne z przyznaniem dostępu do forum.

Blokowanie użytkowników

  • Użytkownicy, którzy nie przestrzegają netykiety, używają wulgaryzmów lub zachowują się w sposób nieadekwatny do zaistniałej sytuacji.
  • Użytkownicy, którzy spamują postami, komentarzami, linkami lub tworzą, modyfikują lub dodają treści, które nie zostały zatwierdzone przez administrację forum.
  • Użytkownicy, których celem jest uprawianie w grupie marketingu szeptanego/szemranego.

…zostaną usunięci i zablokowani. W przypadku mniejszych przewinień, do użytkownika może zostać wysłana informacja z uwagami przez komunikator na Facebooku (o ile użytkownik ma tę opcję włączoną).

Dołącz do grupy

Masz pytania? Skontaktuj się poprzez Facebook Messenger…

Aby wysłać wiadomość kliknij link i przejdź do aplikacji Messenger.

Mariusz Kołacz

Marketingiem internetowym zajmuje się od 2008 roku, a informatyką i nowymi technologiami od ponad 15 lat. Tworzę narzędzia marketingowe, piszę teksty, a po godzinach lubię przeczytać dobrą książkę z zakresu medycyny lub parapsychologii. Dowiedz się, jak możesz rozwinąć swój biznes korzystając z SEO, SEM, Social Media oraz automatyzacji marketingu.