Luty 2022 przynosi ogromne zmiany w zakresie ofert promocyjnych Google ADS. Dotychczas z kuponów Google można było korzystać swobodnie, każdy nowy reklamodawca mógł poprosić o kod kuponu, który pozwalał uzyskać dodatkowe środki na reklamę po spełnieniu wymagań. Od lutego 2022 możliwość uzyskania oferty promocyjnej będzie przywilejem firm posiadających status Partnera Google.
Co to oznacza dla klientów? Aby mieć szansę na otrzymanie kuponu na reklamę w Google ADS, będą musieli podjąć współpracę z firmą posiadającą status Partnera Google.
Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, firmy które nie uzyskają statusu Partnera mogą stosować na kontach klientów kupony promocyjne w kwocie 250 PLN do 31 marca 2022 roku. Po tej dacie możliwość uzyskania ofert promocyjnych zostanie dla nich wyłączona.
Zmiany w ofertach promocyjnych Google dotyczą także wysokości oferty. Dotychczas Partnerzy mogli zaoferować swym klientom kupony o wartości do 375 PLN. Od lutego środki na reklamę zostają zwiększone do 1200 PLN.
Obok zwiększenia wysokości kuponu nowi klienci będą mieli więcej czasu na spełnienie wymagań uprawniających do uzyskania dodatkowych środków na reklamę – z 30 do 60 dni.
Szczegółowe informacje w zakresie zmian w ofertach promocyjnych – https://support.google.com/google-ads/answer/7624810
Czy można zdobyć kupon w inny sposób niż tutaj opisany?
Z tego co widzę na głównej stronie Google Ads widnieje promocja, w której można zdobyć kupon, szczegóły dostępne są po kliknięciu „Dowiedz się więcej”.