mróweczki
15 Mar 2017

Filtr on-site od Google na stronach afiliacyjnych i przekierowanie 301

Mariusz Kołacz 5 komentarzy

Wczoraj padło pytanie o przekierowanie 301 ze starej domeny na nową. Czytelnik posiada kilka domen, 2/3 domen to strony afiliacyjne kierujące do jego sklepu internetowego. Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało się, że otrzymały kary on-site typu „Mało treści o niewielkiej lub żadnej wartości” – co spowodowało utratę dobrych pozycji oraz dramatyczne zmniejszenie ruchu. Ponieważ strony były

gsc-sec-thumb
06 Mar 2017

Aktualizacje zasad bezpiecznego przeglądania

Mariusz Kołacz 4 komentarze

Od kilku godzin Google rozsyła powiadomienia do wszystkich właścicieli stron internetowych, które w przeszłości miały problemy związane z bezpieczeństwem. Wiadomość z jednej strony informuje o zmianach w zasadach bezpieczeństwa, które zaszły na przestrzeni ostatniego roku, z drugiej strony stanowi podziękowanie, za wkład w ulepszanie systemu bezpieczeństwa.

stronka-www
09 Lut 2017

Dwie domeny jedna strona i wpływ na SEO

Mariusz Kołacz 4 komentarze

Kolejne ciekawe zagadnienie, mianowicie klient posiada dwie domeny i chciałby na każdej z nich umieścić stronę firmową, jednak z racji ograniczonego budżetu nie będzie inwestował w postawienie od podstaw nowej strony internetowej, chciałby wykorzystać istniejącą, w najlepszym wypadku tylko nieznacznie ją modyfikując. Pada pytanie – czy będzie to dla niego korzystne z punktu widzenia SEO.

stop
03 Paź 2016

Problemy z serwerem? Nie przepalaj budżetu! Wstrzymaj kampanię AdWords!

Mariusz Kołacz 1 komentarz

Wracam do problematyki hostingowej, niniejszy wpis powstał wskutek zapytania jednego z czytelników o kampanię AdWords i Facebook Ads oraz o kwestie problemów z hostingiem. Ten temat jest szalenie istotny dla osób korzystających z płatnych form reklamy, dlatego nie mogło zabraknąć go na SocialTrends.

dysk-twardy-2
29 Wrz 2016

Jak zoptymalizować zaplecze SEO – optymalizacja powierzchni dyskowej hostingu

Mariusz Kołacz 12 komentarzy

W jaki sposób zoptymalizować zaplecza, aby ponosić mniejsze koszty ich utrzymania? W tym artykule przedstawię jeden ze sposobów optymalizacji, dzięki któremu na tym samym planie hostingowym będziesz w stanie zrobić więcej… za mniej. Metoda przedstawiona poniżej może sprawdzić się również na stronach fotografów, artystów, którzy wrzucają na stronę setki zdjęć każdego miesiąca.

planer-ograniczenie-top
26 Wrz 2016

Jak odkryć „złoto” w narzędziu planowania słów kluczowych

Mariusz Kołacz 16 komentarzy

Od kilku tygodni Keyword Planner pokazuje jedynie zakresy liczb operacji wyszukiwania, wcześniej pokazywał konkretne dane liczbowe dla każdego słowa kluczowego. Niestety aktualnie, aby „odkryć złoto” trzeba nie tylko stworzyć, ale również uruchomić kampanię, która wygeneruje obciążenie rachunku w AdWords. Trzeba przyznać, że Google wpadło na świetny pomysł, jak tu przekonać agencje zajmujące się wyłącznie SEO do

seo-001
18 Wrz 2016

Yoast SEO – opcja która kosztuje utratę tysięcy odwiedzających!

Mariusz Kołacz 9 komentarzy

Przy projektowaniu zaplecza, które w założeniu ma generować ruch do strony klienta, istotna jest nie tylko dobra domena z historią, dobrej jakości treści pisane pod użytkowników, ale również odpowiednie zoptymalizowanie templatki, w tym również ustawienie wtyczek optymalizujących SEO. Najczęściej spotykaną wtyczką na stronach WordPress jest oczywiście Yoast SEO. Pomyślałbyś, że jedna z domyślnie włączonych funkcji

zegarek-001
16 Wrz 2016

Wyświetlanie reklamy AdWords tylko w określonych godzinach

Mariusz Kołacz 2 komentarze

Prowadzisz lokalną firmę, uruchomiłeś pierwszą kampanię AdWords, zastanawiasz się jak można ją szybko zoptymalizować? Po chwili zadajesz sobie pytanie – czy można ustawić reklamy w taki sposób, aby wyświetlały się tylko w określonych dniach i godzinach pracy Twojej firmy? No pewnie że da się! W jaki sposób tego dokonać? Wystarczy, że sięgniesz po harmonogram wyświetlania

panel-google-adwords
15 Wrz 2016

Kampanie Google AdWords podstawą eChannnel Marketingu

Mariusz Kołacz 0 komentarzy

Na pewno zadajesz pytanie: dlaczego Twoja firma powinna być „widoczna” w AdWords. Najczęstszą odpowiedzią jaką usłyszałem od początkujących przedsiębiorców – „bo konkurencja też tam jest”. Niestety, to że konkurencja tam jest, nie oznacza jeszcze, że Ty też tam za wszelką cenę musisz być, kwestia… kosztów, branży oraz strony docelowej, którą chcesz promować. Ważne jest też jaki

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij