Reklama serwisu komputerowego – jak reklamować usługi IT w Internecie

Dla firm działających w sektorze IT, Internet jest naturalnym medium, za pośrednictwem którego prowadzona jest kampania marketingowa. Istotą podejmowanych działań jest przełożenie wydatków na wzrost...

Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych – na czym polega i dlaczego jest ważne

Przyzwyczajenia i nawyki internautów podlegają nieustannej ewolucji. Żeby móc utrzymać się na powierzchni, przedsiębiorcy działający w sieci muszą dostosować się do zachodzących zmian. We współczesnej...

Wycena strony internetowej – jak wycenić wartość strony?

Prowadzenie każdej strony internetowej wymaga pewnych nakładów, nie tylko czasowych, ale i finansowych. Warto jednak zdać sobie sprawę z tego, że tak naprawdę mówimy tu o kosztach inwestycyjnych, czyli takich...

Wszystkie: Marketing w wyszukiwarkach (SEM)

Szybkie pozycjonowanie strony – hit czy kit?

Pozycjonowanie stron internetowych to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingu internetowego. Trzeba jednak wyraźnie podkreślić, że określenia „skuteczne” i „szybkie” nie zawsze idą w parze i tak też jest w tym...

Jaki jest koszt utrzymania strony internetowej?

Stworzenie strony internetowej generuje pewne koszty, ale trzeba pamiętać, że wydatki nie kończą się w momencie jej uruchomienia. Aby witryna mogła funkcjonować, właściciel będzie musiał podejmować pewne czynności, z...

Jak sprzedać stronę internetową lub domenę?

Sprzedaż strony internetowej lub domeny może przynieść spore zyski. Niektórzy inwestorzy potrafią wygenerować ogromny dochód z takich transakcji, w myśl zasady – kupić tanio, sprzedać drogo. Są też osoby, które...

Jak zostać rekomendowanym fotografem Google?

Street View to technologia znana i lubiana. Możliwość odbycia wirtualnego spaceru w dowolnym miejscu na świecie ma wielu fanów. Od pewnego czasu, Google oferuje możliwość „zwiedzania” nie tylko miejskich...