Reklama serwisu komputerowego – jak reklamować usługi IT w Internecie

Dla firm działających w sektorze IT, Internet jest naturalnym medium, za pośrednictwem którego prowadzona jest kampania marketingowa. Istotą podejmowanych działań jest przełożenie wydatków na wzrost...

Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych – na czym polega i dlaczego jest ważne

Przyzwyczajenia i nawyki internautów podlegają nieustannej ewolucji. Żeby móc utrzymać się na powierzchni, przedsiębiorcy działający w sieci muszą dostosować się do zachodzących zmian. We współczesnej...

Wycena strony internetowej – jak wycenić wartość strony?

Prowadzenie każdej strony internetowej wymaga pewnych nakładów, nie tylko czasowych, ale i finansowych. Warto jednak zdać sobie sprawę z tego, że tak naprawdę mówimy tu o kosztach inwestycyjnych, czyli takich...

Wszystkie: Marketing w wyszukiwarkach (SEM)

Rozwiązywanie problemów z indeksowaniem strony w Google

Jeżeli masz trudności z indeksacją strony internetowej, w tym artykule przedstawię wskazówki, które pozwolą zdiagnozować i wyeliminować problemy z indeksowaniem. Czynniki jakościowe wpływające negatywnie lub pozytywnie...

Aktualizacje zasad bezpiecznego przeglądania

Od kilku godzin Google rozsyła powiadomienia do wszystkich właścicieli stron internetowych, które w przeszłości miały problemy związane z bezpieczeństwem. Wiadomość z jednej strony informuje o zmianach w zasadach...

Dwie domeny jedna strona i wpływ na SEO

Kolejne ciekawe zagadnienie, mianowicie klient posiada dwie domeny i chciałby na każdej z nich umieścić stronę firmową, jednak z racji ograniczonego budżetu nie będzie inwestował w postawienie od podstaw nowej strony...

Wyświetlanie reklamy AdWords tylko w określonych godzinach

Prowadzisz lokalną firmę, uruchomiłeś pierwszą kampanię AdWords, zastanawiasz się jak można ją szybko zoptymalizować? Po chwili zadajesz sobie pytanie – czy można ustawić reklamy w taki sposób, aby wyświetlały się tylko...