Reklamy na Facebooku zostały wyłączone – osiągnięty limit wydatków

Jednym z najbardziej popularnych błędów w kampaniach Facebook ADS jest wyłączenie reklam z powodu osiągnięcia limitu wydatków na koncie reklamowym. W e-commerce nadchodzi gorący okres, Black Friday, Cyber...

Faktury za reklamę na Facebooku od A do Z – Pytania i odpowiedzi

W tym artykule poznasz odpowiedzi na wiele pytań związanych z fakturami na Facebooku. W artykule odpowiem między innymi na… czy musisz posiadać firmę, aby skorzystać z reklamy na Facebooku, czy Facebook...

Marketing w mediach społecznościowych & Social Commerce

Poniżej znajdziesz listę artykułów, poradników, przewodników w kategorii: Marketing w mediach społecznościowych & Social Commerce (sCommerce). Zawarte tutaj informacje przeznaczone są dla każdej grupy odbiorców. Zgodnie z powiedzeniem "nie od razu Kraków zbudowano", w pierwszej fazie znajdziesz tutaj artykuły dla początkujących, w miarę rozwoju strony pojawią się artykuły kierowane do średnio-zaawansowanych i użytkowników z większym doświadczeniem w Social Media. Dużo artykułów będzie poświęconych tematyce Social Selling (Social Commerce - sCommerce), zwiększaniu sprzedaży w sklepach internetowych poprzez skuteczne działania w mediach społecznościowych.

Najnowsze: Marketing w mediach społecznościowych

Social Media w eCommerce

Dla wielu użytkowników Social Media stanowią podstawowe źródło informacji o firmie, marce, sprzedawanym produkcie, usłudze. Duże znaczenie ma szybkość komunikacji ze sklepem oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi klientami. Czasy kiedy obsługa sklepu prowadziła support tylko przez e-mail lub telefon dawno minęły. Dzięki popularyzacji kanałów społecznościowych sklepy nie tylko mogą skuteczniej komunikować się ze swoimi klientami, ale również efektywniej sprzedawać poprzez systematyczne prowadzenie profilu firmowego wraz ze wspomaganiem w postaci płatnych form reklamy (kampanie Facebook Ads, Twitter Ads, LinkedIn Ads, Instagram Ads). Co to jest sCommerce? sCommerce to inaczej Social Commerce lub inaczej Social Selling - podkategoria eCommerce, gdzie sprzedaż prowadzona jest za pomocą kanałów społecznościowych (bezpośrednio lub pośrednio, kierując kupujących na stronę sklepu). sCommerce można również podzielić na dwie podkategorie: Onsite Social Commerce oraz Offsite Social Commerce. Onsite sCommerce skupia się na integracji kanału Social Media z istniejącym ekosystemem eCommerce, dzięki czemu użytkownicy mogą skuteczniej wymieniać opinie o produktach i dzielić się doświadczeniami, również informować znajomych o swoich zakupach pozostając jednocześnie na stronie sprzedawcy. Szereg udogodnień, funkcjonalności Onsite czyli "na stronie" mogą poprawić zaangażowanie i zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Drugi typ Offsite sCommerce określa zaangażowanie, które dokonuje się poza sklepem internetowym, czyli w praktyce bezpośrednio na stronach profilowych serwisów społecznościowych - głównie serwisu Facebook.

Najpopularniejsze: Social Media Marketing

Marketing w mediach społecznościowych

Najpopularniejsze artykuły w kategorii: Marketing w mediach społecznościowych & sCommerce. W tej sekcji znajdziesz publikacje, które były najchętniej oglądane i komentowane przez czytelników.

Reklama na Facebooku – Pytania i odpowiedzi

Użytkownicy spotykają się z różnego typu problemami, które uniemożliwiają wystartowanie kampanii na Facebooku lub mocno zawężają możliwości reklamowania się na portalu. W artykule zbieram pytania czytelników, klientów...

Social Media Trends 2020

Według badań prawie 3 na 4 użytkowników poszukujących informacji o produkcie lub usłudze odwołuje się do portali społecznościowych, z czego połowa robi to aktywnie, poświęcając więcej czasu. W roku 2020 media społecznościowe będą odgrywały jeszcze większą rolę w komunikacji marketingowej sklepów internetowych. Facebook Messenger Marketing, który już dzisiaj jest wykorzystywany do budowania relacji z klientami w 2020 roku powinien dojrzeć i wejść na jeszcze wyższy poziom. Głównym źródłem ruchu społecznościowego pozostanie Facebook, co nie oznacza, że pozostałe kanały społecznościowe jak Pinterest, Instagram, Twitter czy LinkedIn stracą. Wręcz przeciwnie! Social Media jako kanał marketingowy z roku na rok będzie zyskiwał na popularności, również za sprawą zmiany pokoleniowej, której wszyscy jesteśmy świadkami.

Wszystkie: Marketing w Social Media

Jak zaprosić znajomych do polubienia fanpage?

Sporo osób twierdzi, że lata świetności Facebooka już przeminęły. Wbrew tym opiniom, portal społecznościowy Marka Zuckerberga wciąż ma się świetnie i nadal utrzymuje się w ścisłej czołówce najbardziej lubianych mediów...

Reklama na Facebooku – Pytania i odpowiedzi

Użytkownicy spotykają się z różnego typu problemami, które uniemożliwiają wystartowanie kampanii na Facebooku lub mocno zawężają możliwości reklamowania się na portalu. W artykule zbieram pytania czytelników, klientów...

Niewidoczny fanpage w wyszukiwarce na Facebooku

Tym razem pojawiło się pytanie związane z brakiem obecności fanpage w wynikach wyszukiwania na Facebooku. Dlaczego nie można znaleźć strony w wyszukiwarce i co zrobić, aby ów problem skutecznie rozwiązać? Poniżej...

Wyświetlanie reklam na Facebooku a strefa czasowa

Kilka dni temu pojawiło się ciekawe pytanie związane z ustawieniami strefy czasowej na Facebooku. Pytanie brzmiało następująco: Posiadam fanpage na Facebooku i za kilka dni zamierzam skorzystać z płatnej reklamy na...

Jak założyć konto na Facebooku

Są ludzie, którzy nie znoszą Facebooka i kont w tym serwisie nie mają. Spotkałem się również z przypadkami, gdzie osoby 50+, które prowadzą swoje firmy nie posiadały kont na Facebooku, argumentując że „nie...