Marketing w mediach społecznościowych & Social Commerce

Poniżej znajdziesz listę artykułów, poradników, przewodników w kategorii: Marketing w mediach społecznościowych & Social Commerce (sCommerce). Zawarte tutaj informacje przeznaczone są dla każdej grupy odbiorców. Zgodnie z powiedzeniem "nie od razu Kraków zbudowano", w pierwszej fazie znajdziesz tutaj artykuły dla początkujących, w miarę rozwoju strony pojawią się artykuły kierowane do średnio-zaawansowanych i użytkowników z większym doświadczeniem w Social Media. Dużo artykułów będzie poświęconych tematyce Social Selling (Social Commerce - sCommerce), zwiększaniu sprzedaży w sklepach internetowych poprzez skuteczne działania w mediach społecznościowych.

Najnowsze: Marketing w mediach społecznościowych

Social Media Marketing

W tej sekcji znajdziesz najnowsze artykuły opublikowane w kategorii: Marketing w mediach społecznościowych & Social Commerce. Chcesz jako pierwszy dowiedzieć się o nowych artykułach z działu Social Media? Obserwuj >>

Social Media w eCommerce

Dla wielu użytkowników Social Media stanowią podstawowe źródło informacji o firmie, marce, sprzedawanym produkcie, usłudze. Duże znaczenie ma szybkość komunikacji ze sklepem oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi klientami. Czasy kiedy obsługa sklepu prowadziła support tylko przez e-mail lub telefon dawno minęły. Dzięki popularyzacji kanałów społecznościowych sklepy nie tylko mogą skuteczniej komunikować się ze swoimi klientami, ale również efektywniej sprzedawać poprzez systematyczne prowadzenie profilu firmowego wraz ze wspomaganiem w postaci płatnych form reklamy (kampanie Facebook Ads, Twitter Ads, LinkedIn Ads, Instagram Ads). Co to jest sCommerce? sCommerce to inaczej Social Commerce lub inaczej Social Selling - podkategoria eCommerce, gdzie sprzedaż prowadzona jest za pomocą kanałów społecznościowych (bezpośrednio lub pośrednio, kierując kupujących na stronę sklepu). sCommerce można również podzielić na dwie podkategorie: Onsite Social Commerce oraz Offsite Social Commerce. Onsite sCommerce skupia się na integracji kanału Social Media z istniejącym ekosystemem eCommerce, dzięki czemu użytkownicy mogą skuteczniej wymieniać opinie o produktach i dzielić się doświadczeniami, również informować znajomych o swoich zakupach pozostając jednocześnie na stronie sprzedawcy. Szereg udogodnień, funkcjonalności Onsite czyli "na stronie" mogą poprawić zaangażowanie i zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Drugi typ Offsite sCommerce określa zaangażowanie, które dokonuje się poza sklepem internetowym, czyli w praktyce bezpośrednio na stronach profilowych serwisów społecznościowych - głównie serwisu Facebook.

Najpopularniejsze: Social Media Marketing

Marketing w mediach społecznościowych

Najpopularniejsze artykuły w kategorii: Marketing w mediach społecznościowych & sCommerce. W tej sekcji znajdziesz publikacje, które były najchętniej oglądane i komentowane przez czytelników.

Social Media Trends 2018

Według badań prawie 3 na 4 użytkowników poszukujących informacji o produkcie lub usłudze odwołuje się do portali społecznościowych, z czego połowa robi to aktywnie, poświęcając więcej czasu. W roku 2018 media społecznościowe będą odgrywały jeszcze większą rolę w komunikacji marketingowej sklepów internetowych. Facebook Messenger Marketing, który już dzisiaj jest wykorzystywany do budowania relacji z klientami w 2018 roku powinien dojrzeć i wejść na jeszcze wyższy poziom. Głównym źródłem ruchu społecznościowego pozostanie Facebook, co nie oznacza, że pozostałe kanały społecznościowe jak Pinterest, Instagram, Twitter czy LinkedIn stracą. Wręcz przeciwnie! Social Media jako kanał marketingowy z roku na rok będzie zyskiwał na popularności, również za sprawą zmiany pokoleniowej, której wszyscy jesteśmy świadkami.

Wszystkie: Marketing w Social Media

Jak założyć konto na Facebooku

Są ludzie, którzy nie znoszą Facebooka i kont w tym serwisie nie mają. Spotkałem się również z przypadkami, gdzie osoby 50+, które prowadzą swoje firmy nie posiadały kont na Facebooku, argumentując że „nie...